reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip "Brejny" Hyža

Filip "Brejny" Hyža

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chalan z Myjavy. Viem o živote veľa, no zároveň tak málo. Som silný, no zároveň slabý. Nikdy som nebol v kostole, no verím v Boha. Som rozumný, no zároveň zvedavý človek so slabou vôľou... Zoznam autorových rubrík:  Pocity z TohoMoje dielkaWebgameAliancia StockNezaradené

reklama

Pocity z Toho

Čo vy na to?

Filip "Brejny" Hyža

Čo vy na to?

Na slovenčine práve teraz preberáme prejav a ja mám zajtra prednášať. Tak som sa zobral, že si ho napíšem. Sprvu som nemal inšpiráciu, no nakoniec mi napadlo, že napíšem prejav k stužkovej...

  • 29. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 24
Prevrat

Filip "Brejny" Hyža

Prevrat

A je to tu zas. Znova siahodlhá monologická polemika o podstate a smere mojej existencie. Na moje okno práve začínajú udierať s neuveriteľným buchotom prívaly dažďa.

  • 29. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu