reklama

Moje dojmy z robokracie

Takže dnes nám končí 38. vek a ja len skonštatujem, aké sú moje dojmy z robokracie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na začiatku som zvolil taktiku technokracia -> robokracia. Technokracia nie je na začiatku a v strede veku zlá. Veľká produkcia technológii zaručí veľa peňazí, vysokú prestíž a spravíte všetky pokroky, ktoré chcete. Ja osobne som mal 80% rozlohy laboratórie a asi týždeň pred prechodom na robokraciu (25. deň veku) mal spravené všetky technologické a konštrukčné pokroky okrem Fúznych elektrární a Hraničných pevností, pri sebe som mal ďalších 900 000 technológii a prestíž okolo 1200k. 60% androidov v populácii už som mal 5 dní pred možnosťou prechodu na robokraciu. Potom prišiel 25. deň veku a ja som spravil revolúciu na robokraciu so 140 kolami v zálohe. predal som asi 600 000 technológii, čo mi zabezpečilo dostatok peňazí na nákup armády a stavanie budov (prestaval som asi polovicu laboratórii na továrne) a zvyšných asi 40 miliónov $ som si nechal na účte, pretože po revolúcií som mal rozpočet asi -20 000$ za kolo a energiu asi -2500 kWh za kolo. To som ale postupne dostal do plusu naberaním rozlohy. Všetky nepotrebné budovy som zbúral a staval iba továrne, elektrárne a vojenské základne. Laboratória som postupne zbúral skoro všetky. Na konci veku mám rozlohu 14999 km2, z toho 9000 tovární, 3000 vojenských zálkadní, 2500 elektrární a 499 laboratórií. Moju produkciu za kolo predstavuje cca 2500 mechov (44000 dielov jednotiek) a okolo 80 technológii, čo je asi 6500 prestíže za kolo. Tachnológii mam momentálne asi 400 000, moju armádu tvorí 50 000 tankov a stíhačiek a cca 540 000 mechov (stále vyrábam ďalších). Predpokladám, že do konca veku dosiahnem prestíž cca 3 000 000.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Konštatovanie: Po prechode z technokracie na robokraciu som mal veľmi málo skúseností armády a malý bonus do útoku a hlavne málo pôdy. Do konca veku som stihol spraviť iba 8. hodnosť a nabrať 15000 km2 pôdy. Na budúci vek skúsim ísť demokracia -> robokracia, čo sa mi zdá ako výhodnejšia kombinácia. S demokraciou naberem slušnú hodnosť a bonusy a zistil som, že robiť revolúciu na robokrata s 4999 km2 už nie je v móde. Dá sa to kľudne spraviť aj s rozlohou nad 10 000 km2 a nestratíte pri tom ani deň. Uvidíme, ako to dopadne nabudúce.

Filip "Brejny" Hyža

Filip "Brejny" Hyža

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chalan z Myjavy. Viem o živote veľa, no zároveň tak málo. Som silný, no zároveň slabý. Nikdy som nebol v kostole, no verím v Boha. Som rozumný, no zároveň zvedavý človek so slabou vôľou... Zoznam autorových rubrík:  Pocity z TohoMoje dielkaWebgameAliancia StockNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu