reklama

Čo vy na to?

Na slovenčine práve teraz preberáme prejav a ja mám zajtra prednášať. Tak som sa zobral, že si ho napíšem. Sprvu som nemal inšpiráciu, no nakoniec mi napadlo, že napíšem prejav k stužkovej...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (24)

Nakoniec som sa rozpísal a podaril sa mi myslím docela slušný prejav, až na niekoľko technických drobností. Práve pred piatimi minútami som si ho vytlačil a rodičia si ho chceli prečítať. Hovorím si, aspoň ho ohodnotia a uvidím ako na tom som. Keď si ho tatino prečítal, povedal mi, že by som mal chodiť na vysokú školu niekam na žurnalistiku. Mamina s ním po prečítaní len súhlasila.
Keďže už niekoľko rokov inklinujem k programovaniu, bol som skoro pevne presvedčený, že to študovať informatiku je pre mňa jediná a jasná voľba. Inak by som to, čo mi povedal tatino, bral len ako klišé, no v jeho hlase som vycítil istú dávku vážnosti a tak som sa nad tým zamyslel a dospel som k rozhodnutiu, že by možno nebolo na škodu venovať sa tomuto oboru. Vlastne ma písanie celkom baví, napísal som si v počítači už aj nejaké texty, z ktorých by sa dala spraviť solidná kniha. No na druhej strane som v maturitnom ročníku a smerujem k tomu, že budem mať najlepšie predpoklady na to, aby som sa dostal na informatiku.
Myslíte, že by som zvládol študovať informatiku a zároveň žurnalistiku? Čo by ste spravili na mojom mieste? Myslíte, že to je iba úlet a mal by som na to rýchlo zabudnúť? Zatiaľ som sa o tom s nikým nerozprával, takže nemám na túto vec objektívny pohľad. Ak vás tento článok zaujme, tak sa prosím vyjadrite.

Ďakujem

Filip "Brejny" Hyža

Filip "Brejny" Hyža

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný chalan z Myjavy. Viem o živote veľa, no zároveň tak málo. Som silný, no zároveň slabý. Nikdy som nebol v kostole, no verím v Boha. Som rozumný, no zároveň zvedavý človek so slabou vôľou... Zoznam autorových rubrík:  Pocity z TohoMoje dielkaWebgameAliancia StockNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu